søndag den 27. marts 2011

and the winner is... ta da da daaaaaa!!!!

åh havde jo nær glemt at der var lodtrækning om min give away i dag! Så træt, efter en fantastisk dag i sommerhus med familien, måtte jeg jo lige til det! 
Så jeg måtte lige havde en lille kage...mmm og mælk mmm!!


så går det løs...


åh alle de navne, hvem mon det bliver??


"Masser af sjov, knap så meget kirke" - bloggen med den fedeste sætning, som altid giver mig et smil på læben! he he....

Kirkesjov
stort tillykke til Mette!!!





4 kommentarer:

Mette Kathrine sagde ...

ha ha ha den skumle blå negl, er fra det frugtfarve jeg farvede fondant med i dag, sorry!!

Kirkesjov sagde ...

Wuu huuu - fedt!! Jeg er da bare heldig!!! Sender dig min adresse og vil glæde mig helt vildt til at få post! Tak fordi du trak mig :-)

Kh. Mette

Mette Kathrine sagde ...

jamen det var da så lidt :D Tak fordi du deltog! Tak til alle der deltog :D

Karoline-med-K sagde ...

wow, så lige den smukke kage - mums, så blev jeg lækkersulten!