tirsdag den 1. februar 2011

Shoppe shoppe shoppe!!!

Har haft en skøn skøn dag! Gik ind til byen med barnevognen og så fik jeg købt en masse spændende ting. Det var bare sådan en af de dage, hvor jeg faktisk fandt en masse brugbart! Her er lidt af det jeg fandt...


Genbrug


I genbrugsbutikken fandt jeg nogle fede bordløbere, skånere og duge! Det var egentlig tænkt som nogen jeg skulle bruge til at sy puder af. Men nu må vi se hvad jeg finder på.



Netto

Jeg kan virkelig anbefale en tur i Netto i denne uge! Jeg købte 2 sættekasser (malet) til 50 kr. stk. ET FUND!!! Karkklude, som jeg vil sy hagesmække af! En flot vandflaske og ikke mindst 3 smukke vintage dåser!


Bahne

I Bahne fandt jeg et par nye puder til sofaen, til 50 kr. stk!


Fionas verden


Åh de er skønne disse Noa Noa sutsko. Jeg har kigget på dem længe og nu var de sat ned til 75 kr. HURRA for januar udsalg (som jo i virkeligheden er gået hen og blevet et februarudsalg)

3 kommentarer:

mette sagde ...

Dejlige udsalgssager - helt utroligt hvad der kan være under sådan en barnevogn : ) mette

Mette Kathrine sagde ...

he he ja! Ah den sidste pose måtte jeg have i hånden - men hvad gør man ikke for at slæbe gode sager med hjem :D

Solsikke sagde ...

Hvor er det nogle gode sager, som du har fundet! Og så til billige penge. :-)

Det er spændende, hvad du finder på at bruge dugene fra genbrugsbutikken til. Garanteret noget fint. :-)

Hav en god weekend!

Kærlig hilsen Solsikke