torsdag den 24. februar 2011

Så mange nye ting....


En masse ting har jeg nået her til aften! Jeg har bl.a. oprettet en butik på Amio , dog uden varer indtil videre, så linket til min butik må i have til gode. Men billedet herover er min header på siden.

En ny mailadresse har jeg også fået, for smarte mig har både glemt min adgangskode og svaret på mit sikkerhedsspørgsmål og hotmail vil ikke give mig adgang til kontoen!!! ØV!

Pay Pal konto, for det er godt når man har en Amio butik....
Så det er stort set hele aften gået med.

og...ta da da daaaaaa i morgen trækker jeg min Give Away, og mon ikke der så snart er en ny på vej! Jeg kan løfte sløret for at min marts Give Away har noget med stjerner at gøre, for det kan jeg li'!!!

1 kommentar:

Grith sagde ...

Spændende. Jeg glæder mig til at se den. Når der kommer et link.

Elsker stjerner så det glæder jeg mig også til at se.

Hilsen Grith