søndag den 6. februar 2011

Så blev mit krearum færdigt!!! Jubiiii....

og symaskinen kan bare stå der og stå, dejligt at den ikke skal flyttes og rykkes og fylde på mit spisebord længere!

Min, efterhånden, store samling af papir

Lidt af min stofsamling

en lille ugle sparebøsse jeg faldt for, mon der falder lidt mønter i af og til???

i et større perspektiv - ja jeg har hele 2 arbejdsborde!!!

lidt forskellige glimt...

Og iiih hvor jeg glæder mig til at tage det i brug! Alt er sorteret og ordnet (stort set) og jeg kan endelig rykke ind med alle mine ideer!

9 kommentarer:

Julie sagde ...

Aj hvor er det blevet lækkert ;0)
og en masse dejlig plads

Ditte sagde ...

Fantastisk med sådan et rum,
håber du kommer til at bruge mange timer derinde ;)

Dorthe Thorup sagde ...

For søren hvor er det et lækkert rum..! Er vildt misundelig:-)

mette sagde ...

Fedt fedt fedt! Så dejligt med et krearum. God fornøjelse. - Mette

Ditte sagde ...

Dejligt rum - måske jeg skulle få ryddet lidt op i mit, så det kommer til at se lige så inspirerende ud igen :-)
Og den samme uglesparebøsse har jeg også forelsket mig i - det står på datteres værelse :-)

TanteTit sagde ...

Tillykke med dit nye krearum - det ser helt fantastisk dejligt ud!!!
Gid det var mig der havde sådan et rum ;)
Kh Tina

Fru hygge sagde ...

Oiii hvor ser dit nye krearum lækkert ud - glæder mig til at se det næste gang til tøse-hygge-krea-aften:0)... måske onsdag i næste uge:0)???

Maiken sagde ...

Lækkert med sådan et krearum!

Marolle sagde ...

hvor er det bare et lækkert rum du har ,og sikke meget plads!!
og sikke en orden :)