tirsdag den 15. februar 2011

Hæklehygge!!


Jeg har simpelthen bevæget mig ud i nogle små hækleprojekter! Jeg har hæklet lidt før, men synes ikke jeg er så god til det, så jeg bliver sjældent tilfreds med resultatet. Gider ikke rigtig de der opskrifter, jeg elsker nemlig at finde på undervejs, i stedet for at følge en fast plan. Men hos barewunderbar fandt jeg en enkelt opskrift på disse skønne knapper, det var jo lige til at overskue!
 Fra mandag til tirsdag har vi været en tur i sommerhuset, og det var jo dejlig nemt at slæbe hækletøjet med som "kreaprojekt på farten"!

Anna og Valdemar synes det var hyggeligt at være med, Anna tegnede mens jeg hæklede.



4 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Hvor hyggeligt at du har fundet hæklenålen frem, måske jeg kan se dine fine sager i morgen når vi ses til kreahygge?.. Ved du om fru Mammen er blevet frisk?
Ha en god aften.
Knus Mette

Mette Kathrine sagde ...

Hej Mette

Ja det må du se, de er dog ikke så fine som dine hæklesager :D Jeg vidste slet ikke at hun var blevet syg. Håber hun bliver klar til i morgen.

TanteTit sagde ...

Det ser da bare super hyggeligt ud og sikke nogle fine hæklede knapper du har fået lavet!!!
Kh Tina

Marolle sagde ...

hvor ser det bare hyggeligt ud :)