søndag den 13. februar 2011

Hjemvendt fra en hyggelig weekend i Ribe!!


Denne weekend var vi en tur i Ribe og besøge min ældste bror, og fejre fødselsdag for min mor. Super hyggeligt med en weekend sammen med familien, mine forældre, 2 brødre, 1 svigerinde og alle deres dejlige unger! Anna og Valdemar nød at lege og snakke med deres kusiner og fætre. Et foto af de skønne børn, blev det da også til. Jeg var heldig og få lov at være fotograf, og billederne er allerede sendt afsted til min svigerinde og min mor. På det øverste billede ser i udsigten fra min brors hus, nemlig ind over smukke Ribe by og domkirken!

Alle mine børn, niecer og nevøer

2 kommentarer:

Basse Bufas sagde ...

Skønt billede.
Så føler jeg mig næsten hjemme. Jeg er født i Bramming 16km fra Ribe. Noget af min familie bor også i Ribe.
Fint etui du har syet.
Tina:-)

Mette Kathrine sagde ...

Ih hvor hyggeligt Tina :D og tak!