mandag den 28. februar 2011

Give Away - marts


Her er så min marts - give away! Bl.a. i anledning af, at jeg nu har rundet 55 faste læsere! Dejligt og tak til jer der allerede følger med.

Derudover har jeg oprettet en Amiobutik her -
Hvor man bl.a. kan købe øreringe der minder om disse :D

Min give away består af et par stjerne øreringe på creoler-ringe i sølvlook, og en ring med en stjerne (kan ændres i størrelse).

Regler:

1 lod - fast læser + kommentar
2 lodder fast læser + kommentar + billede m. link på din blog
(du må gerne bruge billedet herover)

Jeg trækker lod søndag d. 27 marts, det er der sommertiden begynder ifølge kalenderen juhuuu!!!

Alle er velkomne til at deltage husk dog at skrive din mail, hvis du ikke har en blog!

Kærlig hilsen 
Mette

Så er månedens Give Away pakket fint ind!



28 kommentarer:

Grith sagde ...

Hvor er de søde - nu jeg var så heldig tidligere så må jeg da prøve igen, så jeg hopper på med to lodder.

Hilsen Grith

Stella sagde ...

Dem må jeg prøve om jeg kan vinde.
Jeg er med på 2 lodder :-)

Hilsen Stella.

Lotte sagde ...

Hvor fine ting altså :)
1 lod tak

Lene sagde ...

Jubiiii og helt fantastisk. Jeg er nød til at prøve lykken igen. Super fede øreringe.
Jeg deltager med 2 lodder tak :)

Strikkeglæde sagde ...

Jeg smider 1 lod i bunken :-)

mette sagde ...

Hej Mette Kathrine
Jeg er med - har kommenteret og linket og er fast læser - så 2 MEGA store lodder til moi. Tak :) Mette

Dorthe Thorup sagde ...

Det er da nogle sindsyg fine ting. Jeg nupper 2 lodder:-)

Ditte sagde ...

Nupper et enkelt lod :-)

Lene sagde ...

Hvor er de vildt søde, skynder mig at lægge 2 lodder og så krydse fingre og tæer for at de havner hos mig :-)

sannepkunst sagde ...

Hvor fint... er med på 2 lodder :)

trinepine sagde ...

Så skjønne.
Jeg er med med ett vinnerlodd:)
Ha en fin kveld.

Æblekinder sagde ...

Jeg vil også gerne være med i din fine give away 2 lodder til mig :)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du er altså en skrapsak, Mette Kathrine. Det er jeg også, for nu har jeg lært at linke,..!! :O
Derfor vil jeg rigtig gerne smide 2 lodder og helst også vinde...
Knus Lene.

HelleJescika sagde ...

Sejt... tillykke med din Amiobutil

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

Kirkesjov sagde ...

Hvor er de skønne. Jeg er med på 2 lodder og vil glæde mig til at følge din blog. Du skal være velkomme til at kigge forbi hos mig ved lejlighed.

Kh. Mette

Sanni sagde ...

Hvor er de fine =)
Vil gerne deltage med et enkelt heldigt lod =)

kathrinel5 sagde ...

Ja de er rigtig fine, vil gerne deltage med 2 lodder
kathrineL5@hotmail.com

Maria sagde ...

Hvor er de fine. Jeg vil gerne være med på 1 lod.

Balles Bazaar sagde ...

De passer da lige til mig - 2 lodder til mig.

Xenia sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)


Og hvis du har lyst, kan du jo også kigge forbi min giveaway - jeg trækker sjovt nok også lod når det bliver sommertid ;)

*lume* sagde ...

Jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

Dorte sagde ...

Sikke nogle fine øreringe og ringe, det vil jeg gerne være med i, 1 lod til mig, så nu har du 69 faste læsere :)

Edith sagde ...

Sikke en dejlig forårs-giveaway! Jeg er med på 2 lodder :-)

css sagde ...

super søde... men hva er de lavet af..

Tanja sagde ...

Skønne øreringe :D

Vil gerne deltage med 2 lodder.

Tanja
Ajnat.dk

Mette Kathrine sagde ...

css - de er lavet af fimo ler :D

Jane sagde ...

Super sødt.. deltager med 1 lod.

Stine sagde ...

Jeg deltager med to lodder :)