fredag den 11. februar 2011

En gave til en strikkerikke!!






D. 9 februar havde min mor fødselsdag! Da vi skal til Jylland (hos min bror) og fejre det, havde hun sagt at hun ikke skulle have gave, da turen koster lidt, med brobillet og det hele. Men en lille ting blev det dog til. Hun fik biografbilletter til "Alle for en" og denne hjemmesyet taske til hendes strikkepinde! 
Stoffet er , som nogle sikkert kan se, fra Stof og Stil. Blonden fra Vietnam, og så har jeg lige lært mig at lave de små rosetter. Så en rigtig tøset strikkepindetaske, med god plads til både rundpinde og alm. pinde.

Rigtig god weekend og vinterferie, til dem der er så heldige :D Jeg selv glæder mig til at holde vinterferie med min mand og 2 børn.

Mette

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jeg ville ønske jeg kunne sy, så ville jeg sy mig sådan et fint etui til mine pinde, din mor bliver SÅ glad!

Dorthe Thorup sagde ...

Hvor er det bare et super fint etui. Tror din mor kommer til elske det:-)

Julie sagde ...

Rigtig flot ;0) det burde være enhvers pinds ret. God ferie til jer også