søndag den 27. februar 2011

Dejlig lørdag igår!!!

Jeg havde en skøn lørdag igår, i selskab med skønne mennesker! Om formiddagen var jeg til krea-hygge-arrangement hos Mette - "fru Hygge"! Jeg fik hæklet lidt og havde medbragt nogle lækre cupcakes, som var et hit hos alle tøserne. Der blev snakket, sludret og sladret, spist guf og drukket kaffe til den helt store guldmedalje i lyden af arbejdende symaskiner. Super hyggeligt!


Jeg er blevet helt bidt af en gal cupcake, og synes det er vildt sjovt at bage dem og ikke mindst pynte dem :D

Om aftenen var vi til fest med min mands gamle handelsskolekammerater, og som altid havde vi en super hyggelig aften. I melodi grand prixets tegn, havde Anna og jeg selvfølgelig peppet os lidt op til den store aften.


Kreppet hår og pandebånd, så kan man da ikke blive mere klar til grand prix!!

God søndag til alle!


5 kommentarer:

Lene sagde ...

Total lækkert hår. Det er ikke noget bedre end retrostyle :)

Mette Kathrine sagde ...

tak Lene, ja og det er jo en fornøjelse at sætte det, når det er "tilladt" :D Det går jo ikke med sådan et hår til hverdag hi hi....

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Hvor ser i skide godt ud...elsker crepet hår, men ja det går ikke lige til hverdag...måske vi skulle holde en 80'er fest ;o)

Mette Kathrine sagde ...

ja Heidi - jeg er altid frisk på en 80'er fest!! Det kunne være super sjovt :D

Grith sagde ...

Hvor ser I søde ud. Meget lækkert hår, det bringer minder frem.

Og det lyder som om I har haft en rigtig dejlig weekend.

Hilsen Grith