mandag den 3. januar 2011

Sytøj



Er efterhånden lidt vild med at sidde ved symaskinen! Denne pude er en altmuligt pude til Valdemar - f.eks til at sidde op ad i barnevognen!


Onsdag d. 6-1-2010
Efter en dejlig tur til stof og stil igår, kom jeg endelig igang med at sy igen. Jeg har holdt en lille pause - ja jeg havde lige lidt travlt med at føde og passe baby, men nu er Valdemar snart 2 måneder og jeg synes jeg kan se en rytme dukke op. Så lige nu ligger han og sover dejligt i sin barnevogn, så er der lige tid til at sy og opdaterer bloggen!

Her er hvad det blev til ved symaskinen i dag - jeg er ret stolt da jeg ikke er meget trænet ved symaskinen. Men i løbet af det sidste års tid er jeg dog blevet mere erfaren - dejligt, for det er så hyggeligt!!

Toiletpunge/tandbørsteopbevaring om man vil!

Denne er til mig selv - ih jeg har lært at sy lynlås i nu...juhuuu!!!

Bagsiden

Indersiden er voksdug, så der kan ligge make up eller en våd tandbørste i

Annas tandbørstepung 

lilla voksdug på indersiden



Suttesnore 

- jeg synes det er en fantastisk opfindelse. Jeg er bare ikke så meget til dem med træperler og lign.  Så er det jo godt man kan sy dem selv!


Suttesnor i sart grønblå med hvide prikker og Holly's bånd!
Månedens Give Away (Januar) - lyserød suttesnor med blomsterbaggrund












Ingen kommentarer: