lørdag den 29. januar 2011

Små farverige blomster på en pigearm!



Se nu her!!! Det var faktisk min datter Anna, der fandt på det. Hun havde set en pige i hendes børnehave lave disse små (meget enkle, men fine) blomster på perleplader. Og det måtte hun altså bare prøve, hjemme hos mor. Dejligt at hun opfanger sådan noget og lader sig inspirere. Hun må da have arvet mit krea-gen!! Vi sidder rigtig og hygger med perleplader for tiden. Der kan vi begge være med. Og nogle gange sidder jeg der længere end hende, fordi jeg faktisk også synes det er super sjovt !! 

Nå men ud af alle disse små blomster, lavede vi lige et perlearmbånd på en ny måde! Perfekt til en lille pyntesyg pige. Det fede er simpelthen det spontane farvevalg. Det elsker jeg hos børn, de tænker ikke for meget over tingene og derfor er de super gode til at sammesætte farver!!


5 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hvor er det fint - god idé din datter fik der :-)

Lene sagde ...

Hvor er det bare nogle fine blomster. Kunne sagtens se de små blomster som hårspænder eller på en hårbøjle :)

Fru hygge sagde ...

Det er et fint armbånd i der har lavet!... Hyggeligt at Anna har været med til at designe det:0)

Æblekinder sagde ...

Hvor er de fine! Dygtig pige du har

Mette Kathrine sagde ...

Tak - ja det er så skønt når ens børn har lyst til at deltage i de kreative udfoldelser :D