søndag den 2. januar 2011

Sikke en smuk start på et nyt år!


Det er solskin - næsten helt forårsagtigt! Hvor dejligt! Jeg går og glæder mig lidt til at jeg skal begynde at løbe, tror det bliver i morgen.

I dag skal vi en tur ud i vores sommerhus, som vi er ved at sætte i stand. Jeg har arvet det fra min far, som jeg desværre mistede i sommeren 2009.


ude fra er det ikke det kønneste, men indenfor er det efterhånden ved at blive noget af en hyggelig luksushytte. Vi drømmer lidt om at få det beklædt med tre, sort med hvide vinduer, men det koster jo og lige nu vil vi bare snart nyde alt det vi allerede har fået lavet.
Jeg tror lige jeg skal have taget nogle nye billeder som det ser ud indenfor nu. Mums jeg får udlevet mine tøse-hygge-svensk idyl-drømme ha ha!!!!

Her lidt flere billeder.....

spisebordet med udsigt ud over haven

børnenes køjeseng/gæsteseng med hjemmesyet puder




turdelduer

en sød lille lyseblå mælkekande

sofa + dobbeltseng




Julegaver


 Vi har fået penge af Oldemor i julegave, så vi kunne helt selv vælge hvad vi ville købe. Her er noget af det jeg har købt for julegavepengene.....


lækre hagesmække fra Småfolk

Design letters til døren til børneværelset


nogle af mine lækre julegaver







Ingen kommentarer: