mandag den 24. januar 2011

Oprydning og sortering....ta daaaaa - har snart et nyt krearum!


Dagen i dag stod på oprydning og sortering i mit nye krearum. Æsker, kasser, skuffer og skabe blev fyldt med alt mit kreahappengut og nu venter et lækkert nyt krearum snart på at blive brugt! Aaahh der er nu lang vej endnu, men ih hvor jeg glæder mig. Igår fik vi lagt nyt gulv og i dag fandt jeg alle mine små kasser og æsker frem, satte mærkater på og puttede i kasser! Nu håber jeg bare jeg kan holde den fine orden. Det gør det lidt sjovere at være kreativ, når man ved hvor tingene er og de er lækre og indbydende!

1 kommentar:

Ditte sagde ...

Hvor dejligt. Fik selv et dejligt krearum for et lille års tid siden, da vi flyttede i større hus. Det er så dejligt at have plads til at være kreativ, og hvis man formår at få det indrettet, så inspirationen blomstrer, er det jo bare ekstra godt. Glæder mig til forhåbentligt at se billeder snart :-)
Kig gerne ind hos mig - en meget lille og meget ny blog. Men mon ikke, den vokser med tiden?