torsdag den 13. januar 2011

Mit nye krearum....


Da vi flyttede ind i vores hus, fik vi hurtigt lavet et dejligt kontor i vores kælderværelse. Men med tiden er det desværre mere blevet brugt til opbevaring og roderum. Nu skal det' være slut!! Vi ommøblerer, organiserer og indretter det lige 'en gang til. Jeg glæder mig til det står klart, og til at jeg kan sætte symaskinen på plads og komme igang. Jeg har købt kasser, bokse og dåser, så jeg kan få en lækker orden i alle mine kreaværktøjer. Min mand skal have kontor/computer i samme rum, og så skal vi ha et par madrasser som børnene kan hoppe på og gæsterne kan overnatte på.
Nå men for tiden ser det altså sådan ud.....rod rod rod.....!!!!!

Så blev der lagt nyt gulv. Et dejligt praktisk, pænt laminatgulv! De er altså ret pæne efterhånden og det er faktisk svært at se at det ikke er rigtigt træ!



2 kommentarer:

mette sagde ...

Kender det alt for godt - er også i fuld gang med at rydde op og sortere og ommøblere i mit sy/krea/male/gæste/lege-rum. Glæder mig til at se hvordan I får det indrettet. - Mette ;)

Mette Kathrine sagde ...

Ja man trænger til et nyt lækkert rum at arbejde i af og til! Jeg håber også på at se dit rum, når du er færdig med det :D