onsdag den 19. januar 2011

Min dag i dag d. 19. januar!!


Min dag i dag - Ja der var egentlig nogle gardiner jeg skulle have købt, men det skippede jeg lige og venter til på lørdag, hvor jeg kan gå i byen (forhåbentlig) uden autostol og 7 kg tung baby i armen og købe foldegardiner til sommerhuset!

I stedet fik jeg ordnet nogle andre ting! Min lille dejlige dreng skal døbes i februar og derfor måtte invitationerne jo laves færdig og sendes afsted. Til det må jeg lige have en kop kaffe og et hurtigt kig i et ugeblad, inden arbejdet måtte begynde!

Jeg fik også gået en dejlig frisk tur ved vandet sammen med lillemanden i barnevognen - skønt!

Så lidt fik jeg da bestilt i dag!

4 kommentarer:

mette sagde ...

Lige vejr til en gåtur og sikke mange gode ting du fik fra hånden...

Mette Kathrine sagde ...

ja det var dejligt - lige til et par røde kinder i det kolde vintervejr....

mette sagde ...

Hej Mette Kathrine
Jeg har videresendt en blogleg til dig, du bestemmer selv om du vil være med. Læs mere på min blog.
-Mette :)

Mette Kathrine sagde ...

uh Mette - det lyder spændende.... jeg kigger på det!