fredag den 28. januar 2011

Look A Like

Ha ha ha ha hvor kunne jeg slet ikke tage Kenneth Bager seriøst i X-factor i dag (selvom han er super dygtig, respekt for ham)!

 Det var jo fuldstændig som at se Lars Hjortshøj i en parodi!!! De ligner hinanden og lyder som hinanden. Det er da den fedeste look a like, jeg længe har set. Var der mon andre der lagde mærke til det?? Ellers har jeg fundet et par billeder her, he he!! Det kunne da være jeg skulle starte min egen lille look a like side op her på bloggen!?


6 kommentarer:

sannepkunst sagde ...

Sjovt, det snakkede vi også om her hjemme :) Men hatten af for Kenneth Bager, manden har gjort det godt og nærmer sig de 50 år.

Mette Kathrine sagde ...

ja helt sikkert!!

Onkel Anne sagde ...

Jeg tænkte faktisk, at han havde tabt sig helt vildt. Han så bleg og syg ud?

Helle - Prinsessebo sagde ...

Haha...godt spottet! Hvor er her fint hos dig også :o)

Mette Kathrine sagde ...

He he sejt "onkel anne" - ja jeg var også helt i tvivl!! det var lidt som at se Mandril aftalen, hvis i kender den??


Helle - tusind tak :D

Sandie sagde ...

He he, det var også hvad jeg sagde til min mand :) Som taget ud af et Mandril afsnit!