lørdag den 8. januar 2011

Kager og mums

Lagkage med Mariehønen Eviglad og Søren snegl - chokoladelagkage - cheesecake - Barbalillakage

Jeg har faktisk aldrig været et udpræget kagemenneske, men jeg elsker at bage/lave dem og ikke mindst udsmykke dem! Min sidste præstation var en Barbalillakage til min datters 3 års fødselsdag!
Men jeg er da også rigtig glad for at spise dem - de smager jo dejligt!!

Vores bryllupskage før og efter billede!


Min yndlingskage-dessert - Chokoladefondant
her tilberedt af mine yndlingskokke "Kys Kokken" (aka Johanne og Thomas)



2 kommentarer:

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Supe flotte kager, Anna må have været super glad for Barpappaen :o) ....og den der dessert må da lige prøves ;o)

Mette Kathrine sagde ...

ja Barbapapaen var et kæmpe hit - hun mener også hun skal have sådan en til næste år, meeen det kan jo være det er noget andet der er in når man bliver 4 år he he....

Og ja desserten mmmmm.... Thomas og Johanne er super gode til den.