lørdag den 1. januar 2011

Godt nytår!


Rigtig godt nytår til alle!! 


Vi holdt nytår hos vores gode venner Thomas og Johanne i Næstved! Super hyggelig aften, som i år var præget af at vi nu, begge familier, var med små børn. Stille og rolig aften med meget meget lækker mad - MUMS!!!!


2011 - skal blive et dejligt år! Jeg er ladet op med inspiration, til en masse ting jeg vil. Jeg skal nyde at være kreativ under min barsel, for der er så mange ting jeg gerne vil sy osv. 


Så skal den stå i sundhedens tegn, og jeg skal endelig begynde at løbe igen, efter at have lånt min krop ud til, at vores lille Valdemar kunne blive til! Nu har jeg den næsten for mig selv igen (bortset fra amning) og det skal nydes, så kan jeg endelig vende tilbage til min gamle form - som måske ikke var super god, men dog alligevel bedre end nu he he.....!!


Ja - flotte det var vi! Udklædt i bedste 90'er stil med permanentet hår og højt knappet skjorte!

Der var bl.a. hummer på menuen

Og selvfølgelig var vi med på moden og spiste sushi og drak champagne til Dronningens nytårstale

2 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Hej Mette!
Godt nytår... håber i havde en dejlig aften!
Hvor er det en fin blog du har fået lavet dig,og den er jo allerede flot pyntet med skønne billeder af familien mm:0)
Jeg glæder mig til at følge dig, på bloggen! Måske vi også snart skal se til krea-aften igen?
Knus og god søndag til dig, fra Mette

Mette Kathrine sagde ...

Ja Mette
Jeg er frisk på en Krea aften - tror da lige jeg vil skrive til jer på FB! Jeg har ihvertfald fået en masse ideer til nye projekter!