onsdag den 5. januar 2011

Give Away





Så kom jeg endelig igang med at sy i det nye år og det skal fejres med min første give away!! Det bliver til en suttesnor i lyserød og grå. Den er selvfølgelig til en lille pige. Hvis du ikke selv har en lille pige, kan den jo også bruges som en gave til en du kender. Bemærk den er til sutter uden "hank"!



Du deltager på følgende måde:

1 lod for en kommentar

2 lodder for en kommentar + at være/blive fast læser

3 lodder for en kommentar + fast læser + linker billedet af suttesnoren på din blog.


HUSK at skrive hvor mange lodder du deltager med!

Jeg trækker vinderen når jeg har 20 faste læsere!!!
 Kærlig hilsen
Mette

15 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Hej Mette jeg vil rigtig gerne deltage i din give away- tre lodder til mig, tak... håber at jeg bliver den heldige vinder!

Mette Kathrine sagde ...

super Mette - det er hermed modtaget :D

TanteTit sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)
Skøn blog du har - jeg glæder mig til at følge med!!!
Kh Tina

trinepine sagde ...

Så fin blogg.
2 lodd til meg.
Ha en fin kveld:)

Strikkeglæde sagde ...

Rigtig fin blog - jeg deltager med 2 lodder

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Super fed blog....er inde og lure hver dag :o) jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)

Mia sagde ...

Sikke en fin blog! Jeg er med på to lodder!

Smil fra Mia

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa
Sikke en fin give away gave.
Smider 2 lodder i puljen.

Esmeralda`s Hverdag sagde ...

Sikken en fin blog , jeg er gerne med på et lod til de Giwe away. Jeg har også lige lavet en blog du er hjertelig velkommen til at kigge forbi
Kh Anja

Camilla sagde ...

Jeg er klar med 2 lodder :-) Jeg er også ny her i blogland, så gik endelig forbi :-)

Lotte sagde ...

Jeg er med på 2 lodder :)

mette sagde ...

HEY - jeg er vist nr. 20 her. Smider to lodder i puljen.
-Mette

Mette Kathrine sagde ...

Næææh sikke dog hurtigt det lige pludselig gik! Lad lodtræningen begynde!!!!
Jeg går igang med det samme....

KH Mette

Hellohello baby sagde ...

Hei hei! Gratulerer med blogg! To lodd på meg :) (Følger og kommentar)

Mette Kathrine sagde ...

den er desværre trukket! Men nu må vi se om Lotte opdager at hun vandt, ellers må vi trække igen!