tirsdag den 25. januar 2011

Give Away fra Vietnam


Så er det tid til endnu en Give Away!!


Midt i al oprydningen i mine krea ting, fandt jeg frem til en masse fine ting, som jeg købte da jeg boede 5 mdr. i Hanoi - Vietnam. Jeg var dernede i forbindelse med min uddannelse, hvor jeg var i praktik i en Vietnamesisk børnehave. 
Inde midt i Hanoi, fandt jeg en gade med en masse spændende ting for en kreamus som mig. Perler, silkebånd, papir og tegninger m.m. AKA. SLARAFFENLAND!!

Hvis du kunne tænke dig en lille bid af østen, så er det her du skal se med. I denne Give Away får du mange gaver i 'en - alt sammen fra Vietnam:

  •  1 lille æske med muslinger m. huller til f.eks. smykker.
  •  1 lille æske med blandede perler, bl.a. perler fra Halong Bugten i Nord Vietnam
  •  6 perlerør med både træperler og glasperler i brune og blågrønne nuancer
  •  2 tegninger af Vietnamesiske kvinder der arbejder
  •  2 stk satin/silkebånd a 2 m. i brun og lyseblå, begge med guldkant
  •  1 lille silkepung
  •  3 stk. rigtig fint papir ca. 10 x 10 cm. (det er det der er i bagrunden af teksten) - Kan evt. bruges til sættekasser el. lign.
Hvis du ønsker at vinde denne Give Away så skal du gøre således:

1 lod - Skriv en kommentar
2 lodder - kommentar og meld dig som fast læser
3 lodder - kommentar, fast læser og link til min side på din blog (brug billedet foroven :)

håber du vil være med

KH
Mette Kathrine



Jeg trækker lod d. 25. februar


Og nu er den pakket ind







34 kommentarer:

Lene sagde ...

Gid jeg kunne finde ud af at linke og sådan så jeg kan være med i lodtrækningen

Dorthe Thorup sagde ...

Jeg er så meget med i din give away. Ville elske at få fingrene i alle de lækre ting:-) Jeg deltager med 2 lodder...

Mette Kathrine sagde ...

Lene - du kan da være med på 2 lodder hvis du er fast læser og du har jo allerede skrevet en kommentar :D

Julie sagde ...

Jeg ville da elske at vinde en bid af østen ;0)Jeg ved nemlig med sikkerhed at jeg aldrig kommer dertil (flyskræk) ;0))
Er med på 3 lodder
Julie

Lene sagde ...

Jubiiii så er jeg med med 2 lodder for jeg er da fast læser. Gad godt at kunne finde ud af at linke til dig inde på min blog-

Mette Kathrine sagde ...

Lene - du skal gå ind i dit betjeningspanel - design - gadgets - billede og ved dette billede kan du tilføje et link, ved at skrive adressen på min side under "link"!

Mette Kathrine sagde ...

eller det hedder forresten "tilføj gadgets" og så billede og link under dette

Pia sagde ...

Jeg ville elske et stykke af østen :-) 2 lodder til mig.
kh Pia

Æblekinder sagde ...

Uhh lyder spændende! Jeg vil gerne være med 2 lodder!

Sanni sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.. det lyder som nogle fede præmier..!

Onkel Anne sagde ...

Det lyder simpelthen spændende med en praktik dernede. Er det noget du har skrevet mere om?
Jeg vil gerne være med på to lodder og håber jeg vinder!

Lotte sagde ...

Så fin en giveaway!
Jeg vil gerne være med :)

Mette Kathrine sagde ...

Onkel Anna - nej det er over 3 år siden, så det er ikke noget jeg har skrevet om her på bloggen. Men det var fedt og spændende, men dæleme også hårdt at være væk fra DK, kæresten, familien i et land der er så anderledes end det man kommer fra.

Lotte - dejligt du også er med, men hvor mange lodder vil du deltage med :D ??

Lotte sagde ...

Ups det glemte jeg da helt :)
2 lodder tak, jeg kan endnu ikke finde uda af at linke, så må nøjes med 2..

Jeg har liget set din fine Barbalilla kage, hvor er den sød. Oscar elskede sin, og er nu begyndt at kalde alle kager han ser når vi er ude og handle for "Barba!" :)

Mette Kathrine sagde ...

Lotte - he he hvor sødt!

Min datter har også allerede ønsket en Barbapapa kage til sin næste fødselsdag, men nu må vi se. Det kan jo være noget andet der hitter til den tid :D

Mette Kathrine sagde ...

Husk forresten at melde jer som faste læsere, når i deltager med 2 eller 3 lodder :D

Helene sagde ...

Jeg vil gerne deltage med tre lodder i håbet om at vinde denne dejlige give away hos dig.

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Uh lækre sager :o) jeg melder mig med to lodder :o)

Lene sagde ...

Smider lige 3 lodder i puljen, det ser vildt lækkert ud.

Maria sagde ...

Uhhh, det lyder spænnende. Jeg må vre med på 2 lodder.

Runa sagde ...

Aiii sikke en lækker blog og en skøn give away
Jeg smider lige 3 lodder i puljen :-D

trinepine sagde ...

Å for en fin pakke.
2 lodd til meg.

Thorunn sagde ...

Moro med blogglotteri - jeg sier tusen takk til 2 lodd!

Maiken sagde ...

Praktik i Vietnam lyder vildt spændende! Fortæl endelig mere om det...

Jeg er med på to lodder til din fine give-away. :o)

Mette Kathrine sagde ...

Dejligt der er så mange med på min Give Away! Jeg må da vidst lave et indlæg om min praktik til alle jer nysgerrige tøser :D Jeg skal bare lige have fat i billederne. Jeg tog så mange fede billeder dernede!

Pia sagde ...

Sikke en flot pakke - den gad jeg godt eje, så jeg er med med 1 lod.

Lillian sagde ...

WAUW - lækre ting og sager.

Jeg deltager med 1 lod.

Min mail-adresse:

supersine669@gmail.com

Kisser Laptern sagde ...

Hos os har vi to fine bidder af Østen, nemlig vores børn. Kan sagtens bruge mere: tre lodder til mig!

Glædelig søndag.
Kirsten

Strikkeglæde sagde ...

Sikke en masse fine ting - jeg smider 2 lodder :-)

Anonym sagde ...

Rigtig fine ting- håber jeg er den heldige, da du trækker lod om det, på min fødselsdag d 25 februar :-) Maria

Stella sagde ...

Det vil jeg gerne prøve at vinde og deltager med 3 lodder.
Hilsen Stella.

Grith sagde ...

Hvor fint, det vil jeg da meget gerne vinde.

Så jeg hopper på med 3 lodder.

Hilsen Grith

Balles Bazaar sagde ...

Jeg kan vist lige nå at være med. 3 lodder til mig.

Bianca sagde ...

Super fin give away...
Skynder mig at deltage med 3 lodder :D