fredag den 21. januar 2011

Endnu en lille pung!









Igår sov lille Valdemar hele dagen, så jeg nød rigtig at sidde ved symaskinen. Jeg skal snart se mine 5 nevøer og niecer, som bor i Jylland og de skal have en lille ting hver. Så jeg har været i fuld gang med at kreere! De 2 ældste tøser skal have en lille pung hver og de 3 yngste skal have flagranker til deres værelse! Men pyyyyh hvor det roder i min stue, jeg glæde mig til vi får lavet vores kontor/krearum færdigt i denne weekend.


God weekend!


2 kommentarer:

Maiken sagde ...

Det lyder ret overskudsagtigt, og jeg er sikker på at det vil vække lykke!

Og så beroliger dit indlæg mig faktisk også lidt. For en af mine veninder, som fik nummer to i august påstår at der er nul energi & tid til kreative sysler med to små unger - og jeg har tænkt mig at bevise hun ikke har ret. ;o)

Mette Kathrine sagde ...

ja det er nok meget forskelligt. Men jeg får også energi og overskud ved at være kreativ, så det ikke kun går op i babyting når man er på barsel!! Jeg kunne forestille mig du har det på samme måde. Det er jo også forskelligt hvordan ens barn er. Jeg har en rolig lille tålmodig en, der er glad for at sove. Det er jo ikke alle der er så heldige....