søndag den 30. januar 2011

En slange til kravlegården!


Ja meningen var faktisk at jeg ville lave en sengerand til kravlegården, men den blev lidt smal og jeg ville også gerne sy en slange. Så Sengeranden blev til en slange. En meget lang en af slagsen, så det var lidt omstændigt at fylde den med mad (pudefyld)!! Men nu er slangen mæt og ligger og hviler sig!!

Det ser ud til at slangen har spist sig mæt i både en flagranke, ugle og en bil.....
Halsen blev lidt kikset, så den fik lige en charmeklud på!



Sådan en blev det også til i dag


Inspireret af min niece der går i SFO har min datter og jeg lavet en lille lamineret pung! Jeg synes den er så sød. Den er nem for børn at være med til at lave, og den er nem at lave personlig!



3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Sikke en fin slange - og god idé med pungen, altid dejligt med idéer der kan laves med børn :-)

frk.regnbue sagde ...

Smart at det blev en slange, når nu alligevel ikke det blev en sengerand. Mon ikke den gør lykke alligevel:-) KH Christina.

Mette Kathrine sagde ...

frk. regnbue - jo den er helt klart brugbar. Min datter synes den er vildt sjov. Om ikke andet kan den sagtens ligge og lune lidt i kravlegården. Der er også bånd i så jeg kan hænge den lidt op.