torsdag den 20. januar 2011

Blog leg!





Jeg har modtaget en award, som er en lille blogleg der går ud på følgende:


Ved at acceptere denne pris vil jeg gøre følgende:

1. Tak og link tilbage til den person, der tildeltemig.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om derespriser.

1. Tak til Mette som har givet mig prisen, hun har en super-blog på http://hjemmebacht.blogspot.com

2. 8 ting om mig:

  • Jeg hader edderkopper, men prøver at skjule det for min datter, som indtil videre ikke har overtaget mit "hader-edderkopper-gen"
  • Jeg er på sundhedstrip efter en graviditet og fødsel for 2 mdr. siden, men må altså synde med lidt fredagsslik for første gang i morgen!!
  • Jeg har engang trykket Remee i hånden efter en Sound of Seduction" koncert - MUMS!!!
  • Jeg har engang vundet en konkurrence i "luft guitar"
  • Jeg skrev altid mine opgaver af i naturfag i gymnasiet....
  • Jeg går for tiden og er ved at forberede barnedåb for min dejlige søn - temaet bliver biler.
  • Jeg har snart været sammen med min mand i 11 år og har været gift med ham i 1 1/2 år!
  • Da jeg var barn havde min mor og jeg en grøn Skoda, som vi drønede land og rige rundt i! Min bror har skrevet en sang om den....

3.Jeg giver awarden videre til:


Mette mette-fruhygge.blogspot.com som har en skøn blog med masser af lækre kreating, hun sælger også lidt engang imellem i hendes shop


Mie pralerier.blogspot.com som bl.a. er super god til at hækle


Maiken kreakullerogkrudtuglen.blogspot.com som har den mest fantastiske inspirerende blog. Hun var en stor grund til at jeg begyndte at blogge!


Christina krudtuglensmor.blogspot.com hun har en dejlig blog med mange forskellige kreaprojekter - hun har også en shop.


Ulla ulla-lullaby.blogspot.com som er dygtig til mange ting bl.a. nogle meget imponerende perleplader...!


Ingrid (Fjeldborg) lystadsvingen.blogspot.com som tager nogle super flotte billeder, bor i det lækreste hus og i det hele taget har en flot og inspirerende blog!


Kristina mikkelsbaer.blogspot.com som bl.a. laver nogle flotte ting til børn.


Trine trinesoehest.blogspot.com som bl.a. er rigtig dygtig med et par strikkepinde...!


4. Tillykke med awarden skønne damer, jeg kontakter jer.

2 kommentarer:

Trine - En Søhest sagde ...

Tusind tak for award'en :-) Når jeg lige får tid, vil jeg meget gerne være med.
Dejlig blog du har :-)
Vi blogges ved.
Kh Trine

Maiken sagde ...

Tusind tak for de utrolig søde ord. De går lige ind i hjertet... :o)